Miraygvrcn Kızlar selam , 21+5 günlük hamileyim, kasıklarımın tam altı özel bölgemin üzerinde batma baskı oluyor. Yürürken , oturduğum yerden kalkarken aşırı ağrı oluyor. Belime bile vuruyor ağrısı. Yaşayan var mı durumu
Mantosuzmadonna Miraygvrcn bende de her hareket ettiğimde aşağıda tam kasik bölgemde ağrı batma oluyor çok kötü yürürken oturup kalkarken uyudugumda dönerken oluyor aşırı rahatsizim
Mantosuzmadonna Miraygvrcn bilmiyorum magnezyum eksikliği mi enfeksiyon mu yoksa rahim büyüdüğü için normal mi hiç bilmiyorum benim ikinci gebeliğim ilkinde de aynen böyleydim doğuma kadar ama onda bebeğim hep asagidaydi 36+6 da rutin kontrole gittiğimde 5 cm açıklık var doğum başlamış dediler ama ben bu ağrıları 4. Aydan beri çekiyorum doktorlar niye açıklıktan bahsetmedi dedim
Mantosuzmadonna Miraygvrcn Enfeksiyon demişti önceki kontrolde antibiyotik verdi o da beni zehirledi yani çok kötü oldum iki günden fazla kullanamadim