ecemnas88 Tabii. Ciğer gelişiminin tamamlanması 38. Haftayı buluyormuş. Bu haftalardan çnce doğan bebeklerin küveze girme ihtimali var. Ama iğneyle süreç hızlanıyor ve Allahın izniyle gerek kalmıyor. Ve bebeğe hiçbir zararı yok. Ama tam olarak etki etmesi için iğneden sonra 2 hafta geçmesi gerekiyormuş. Kaldı ki çoğul gebeliklerde risk olmasa bile bu iğneyi yapıyorlarmış. Benim tansiyonum çok yüksek değil ama doktorum çok pimpirikli ve ben de asla bebeğimi riske atamayacağım için yaptırdım. Umarım sağlıkla kucağımızda evimize getirdiğimiz günleri görürüz 😊