gzmbkr1907 Ben yenmemesi gerektiğini düşünüyorum. Hani çok çanınız çektiyse belki nefsinizi köreltmek amacıyla tadına bakabilirsiniz ama çok yememeniz daha sağlıklı olacaktır
istanbulluanne Emineymen Bazı doktorlarda kan için direk sakatat yiyin diyorlar. Hepsi bi cins, o yüzden ben hiç birini takmadan herseyi kararinda yiyorum 6 aylık oldum bsey olmadi cok şükür.