Ayse_dnmz Tga Hic bilgim yok ama burada böyle bir hikaye okumustum kaşıntı böyle büyük haftalarda arastirilmasi gereken ciddi bir konuymus lütfen doktorunuza danışın onemsemezse başka doktara gidin
Gagi 36 haftaligim 34 den beri deli gibi kaçınıyorum bende. 37 de doktora gittiğimde soracağım. Sağlık ocaginsaki ebe normal dedi ama