Kızlar 20. Haftamdayim. 3 4 gündür sağ göğsümün altında ağrı batma gibi birsey var sağa dönük yatamıyorum. İlk başta gaz sıkışması sancısı sandim ama gecmeyince kaburga ağrısı oldugunu anladim. Doktorla bu konuda görüşen önerisi olan var mi bi çözümü çoğu yerde doğumdan başka çözüm yok demişler 🤦♀️🤦♀️