2koftemom dilansnmz hiç.bişiy.önemli degil suanda bisey gitmiyo bebege zaten cogu gebe kusuyor sıvı almak önemli ve tabi azda olsa birşeyler yemek
Mysaa dilansnmz folik asit kullan onu ihmal etme canım onun harici otrurken kalktken vs ani hareketlerden biraz kaçın daha dikkatli ol yani beslenmenede normal ayarda devam et zaten tüksindiğin seyler olur olmaz vs. Ambalajlı ürün ler çok önerilmiyor genel hamilelk boyunca onada çok canın cekerse arada kacamak yaparsın😊
asyaninanneyim dilansnmz pü hunharca yedim kilo aldım yarın diyetisyen e gidiyorum doğum sonrası 17 kilom oldu verilecek 😅 3 ay bişi yeme abartma normal beslen bak dogurduk diyetisyen gezcez
AdenEva İlk 3 ayda önemli olan folik asit, onun dışında bebeğiniz sizin yediğiniz içtiğinizden henüz etkilenmiyor o yüzden yedikleriniz size yarar bebişe değil 😂🙏🏻