Rose52 benim doktorum çatı muayenesi yapmıyordu. Bana hep boyun uzun çatın çok müsaittir kolayca doğurursun dedi. Normal doğumcuydu biraz. Ama ben hiç diretmedim bizim için sağlıklı olan neyse o olsun demiştim.
Hamile kalmadan önce manuel terapi almıştım, yapan kişi leğen kemiklerime baktı ve senin çatın çok dar normal doğumu tercih etmemelisin demişti. Üzerine hemen hamile kaldım ve gittiğim doktor da kolay doğurursun deyince hiç tereddüt etmeden normal doğumu tercih ettim. Ama doğum esnasında malesef ki omzu takıldı bebeğimin. Çok güzel ıkınmama rağmen çıkmadı içerden. Ebe iki kere karnıma bastırdı ancak o şekilde çıkabildi. Hiç kesim yok ama içerden zor çıktığı için yırttı iç kısmı, 5 dikişim vardı. Ve yavrum 1 ay hiç oynatamadı sağ kolunu dirsekten itibaren. Fizik tedaviyle uğraştık aylarca. 6.ayında tamamen bitmişti bu sorun. Ama yine de insan çok kötü oluyor, şimdi ikinci bebeğime hamileyim. Özellikle çatı muayenesi yapan doktor tercihim ve ilk doğumdaki komplikasyonumu anlatacağım muhakkak. Zorunlu sezaryen bile diyebilir sırf bu yaşadığımız durumdan dolayı. 17.haftamdayım. Henüz kendime yakın bir doktor bulamadım. Bakalım..
Diyeceğim o ki doktorunuz size ne öneriyorsa onu dinleyin, allaha şükür bizim derdimizin dermanı vardı ama olmayan durumlar da olabilir. Kesinlikle kendi isteğiniz üzerinde durmayın. Naçizane tavsiyem