unkowngirl Çantamı hazırlıyorum yavaş yavaş. Bebeğime 20’li hastahane çıkışı beğenmiştim. https://www.babymall.com.tr/bibaby-bibaby-hastane-cikisi-20li-pink-clover-pembe-p-19721 Sipariş verecekken tükendiğini farkettim açıkçası çok üzüldüm bir haftaya yakındır stok yenilenmesini bekliyorum fakat yenilenmedi. Doğumum yaklaşıyor. Uygun fiyatlı, üzerinde sûret/figür olmayan kız bebek hastahane çıkışı arıyorum. Trendyoldakileri beğenmedim. Sizin beğendiğiniz bebeğinize alacağınız hastahane çıkışlarını bu postun altına link olarak gönderir misiniz? 🤭teşekkürler şimdiden!
nhduman unkowngirl https://ty.gl/usobt8keaw Ben kendi kızıkama bunu aldım, kumaşı dokusu o kadar harika ki anlatamam. Ve gerçekten aşırı araştırdım, asla pişman da değilim :) Rabbim sağlıkla doğurup, giydirmeyi nasip etsin inşaAllah 🙏🏻 Ve isteyen herkese de en hayırlı zamanda nasip olsun 🙏🏻♥️
Rabiakoksal unkowngirl https://ty.gl/64r0l37s2u brn bunu aldım. Efsane güzel bişey. Kumaşı damteli dokusı harika. https://ty.gl/aqo5edxic1 bununla dantelli arasında kalmıştım dantelliyi tercih ettim
Turkaninalli Dbe24 ben dün ebebeğe gittim hastane çıkışı 5’li 39.99 tlydi çok iyi denk geldi bence sizde bakın
AdenEva Sevgili annelerimiz paylaşım gelmeden uyarmış olayım, link ve koleksiyon paylaşımı yasaktır 😇 hastane çıkışının fotoğrafını atabilir ya da instagramda …. sayfasından aldım şeklinde belirtebilirsiniz 😇