Kızlar 2 senedir letu kullandım hep 1 yumurtam büyüyodu. Bu ay doktorum ilacı değiştirdi klomen verdi dün kontrolüm vardı 3 yumurtam büyümüş 19 20 mm olmuş yarın öğlen çatlatma iğnesini vurdur dedi. Bugün öğlen iğneyi aldım evde kendim vurdum göbekten aklıma takılan şu çatlatma iğnesi 3 yumurtayı çatlatırmı.