Ezgialp Hanımlar merhaba, 18 haftalık gebeyim bazı şikayetlerim vardı doktorum akıntımı kesmesi için bu kremi yazdı. Enjektör ile vajinaya uygulanıyormuş sanırım bir türlü yapmak istemiyorum, bu kremi kullanan varmı veya doktorunuz ne için yazmıştı?
Ezgialp Clementinee şikayetiniz neydi doktorunuzun verme sebebi yani, benim sadece akıntım var ama normal derecede
Clementinee Ezgialp Benimde akıntım vardı. Enfeksiyon cıkmıyordu tahlillerde ama yinede vermişti canım vajinal enfeksiyon olabiliyor akıntılar önlem amaçlı için rahat olsun kullan