Bsrbsrrr Kızlar tayinciyiz, hemen değil ama 1-2 seneye taşınırız, bebeğime oda yapmayı düşünmüyorum şifonyer mi daha kullanışlı sizce dolap mı ? Bide nerelerden aldınız neyi önerirsiniz?
Ecemselmaarslan Bsrbsrrr 2.cocugum deneyim olarak söylüyorum oda yapmaya bile gerek yok kızım 4 yaşında hala yanımda yatio yatağında ben dolap almıştım dolap kesinlikle gerekli eşyaları derli toplu oluyor
Mysaa Bsrbsrrr küçük bile olsa dolap daha uygun toparlayıcı olur canım kullanış acısından faydasını görursun
Merveonay Bsrbsrrr Bende dolap tercih ettim daha çok eşya alıyor çünkü çilek mobilyadan mocha serisi 2 kapaklı aldım memnunum canım
Deva22 Bsrbsrrr Benim de evim müsait değil ilk zamanlar oda yapmayı düşünmüyorum o yüzden Trendyoldan iki kapaklı 8 raflı bir dolap aldım eşyalarını katlayıp koyarım diye. Daha gelmedi kalitesi konusunda bişey diyemicem.