Eylulsmom Arkadaşlar merhaba, 31. Haftadayız bebeğimin bir böbreğinde büyüme olduğunu söyledi doktor. Endişelenecek bir ürün olmadığını söyledi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
Merveonay Eylulsmom Benim ilk bebeğimde olmuştu ama düzelir dediler doğduktan sonra 1 sene takip ettik düzeldi özellikle erkek bebeklerde çok sık görülüyormuş
dugmeannesi Eylulsmom benim bebeğimde var bobrekde büyüme erkek bebek benimki. Genelde erkek bebeklerde görülebilen bir dhrum olduğunu ilk çişini yaptıktan sonra düzeleceğini söyledi suanlik her kontrolde ölçüm vs yapılıyor sorun yok