Kadifegull Çok şanslısınız erken belli olduğu için, benim ilk gebeliğim ikizlermiş ve biri dış gebelik diğeri normal rahimdeymiş. 6. haftamda normal düşük yaptığımı sandım fakat ağrılarım ve kanamam bir aydan fazla sürdü, herşeyin normal olduğunu söyledi doktorum.Bir akşam şiddetli karnın ağrısıyla gittim ve iç kanamam olmuş acil ameliyata aldılar, en azından tüpüme bir şey olmamıştı çok şükür. Belki müdahalede geç kalınsaydı hayati tehlikemde olabilirdi. Rabbim büyük inşallah tekrar sağlıklı bir şekilde hamile kalırsınız tekrar. Acısı çok büyük oluyor biliyorum, rabbim sabır versin😔