Aslangns Merhabalar 29+3 haftalığım şuan 2.3 gün sonra hastahaneye gidicem 1 ay önce doktorum bebek 1 hafta önde gidiyor dedi bu sıkıntımı acab yada bu ilerlermi 1. Hafta 2. Haftaya yükselirmi
charlottececi Aslangns iyi bir sey bu. Demek ki bebeginiz 1 hafta sonrasıyla gelisimi aynı. Guzel gelisip buyuyor. ☺️ Bu 2-3 haftada da cikabilir tabi 😁
PamirMira Aslangns benimde bebeğim 2-3 hafta ilerde çıkıyor genelde doktor gebelik şekerinden şüphelendi ama çok şükür tahlillere bakıldı şekerim yokmuş şimdi de porsiyonlarını biraz küçült dedi öyle çok aman aman da yemiyorum ama 🤷🏻♀️
Aslangns charlottececi umarım kötü değildir şekerli ve karbonhidrat azalt dedi çünkü yoksa çok önde gider dedi 😅
charlottececi Aslangns ben de surekli karbonhidrat yiyorum 🙈 bu ay cok abarttim. Benim bebeklerim basindan beri 5 gun onden gidiyor hep ayni. İlk 4 ay cok kilo almadim da bu ay cok abarttim obur hafta detayli ulturasona gitcem doktorum bakalim kiloma ne dicek 🤣🤣