melisamaze kızlar gebeliğim 7+3 çok az kahve rengi kanama oldu ve bitti bu çok önemli bir şey mi yoksa stres yapmamalı mıyım
tgb1 melisamaze Canım merhaba benimde 5 ve 6 ıncı hafta ara ara lekelenmelerim oldu böyle doktorum dupaston kullanmamı istedi sende doktoruna bi konuş lekenmelerin her türlüsü risk çünkü
Papiiii melisamaze tabikide onemli bendede oldu bi gitdim 4 haftamda kanama alani su an 8+5iz hala durmadı. 4 haftadir yatiyorum surekli .Tabi sendede olucakmdiye birsey yok ama mutlaka doktora gprun bu zamanlarda her turlu kanama lekelenme dusuk riskidirr
melisamaze Papiiii bugün kendimi biraz yormuştum doktorum bi sorun olmaz dedi salı günü kalp atışı için gideceğiz aşırı stres yaptım açıkçası
Papiiii melisamaze asla yormaa su zamanlarda hersey kanama aalni ile sonuclana bilie dusuk riski olur insAllah hicbirseyin yoktur bebekde iyidir canim stres yapma asla