Anneoluyorummmm Kızlar sizdede oluyormu 31+3 günlük hamileyim. Özellikle yürüdüğüm zaman aşağıda baskı oluyor 😌
Niles1643 Anneoluyorummmm bende 26 hafta 6 günlüğüm aynı durum bende de var birde alt karında hissediyorum hareketlerini
Dilhunizade Anneoluyorummmm Benim su an oyle ve bugun gittiğimde doğum pozisyonunda oldugunu soyledi doktor ve normal dedi
zeynepboran_ Anneoluyorummmm bende 31+3 markete gittim bugün aynısını bende hissettim normal birşey sanırım
Anneoluyorummmm zeynepboran_ amin amin inşallah🙏 Sizin doğum tarihi bellimi sezeryanmi normal mi olacak
zeynepboran_ Anneoluyorummmm ben normal çok istiyorum ama doktorum bunları konuşmak için erken demişti pazartesi gidicem doktoruma konusucam nasip olursa normal istiyorum🤲🏻🐣
Anneoluyorummmm zeynepboran_ ben normal istemiyorum hiç 😁 doktorumda zatems ezeryan düşünüyor benm için bakalım hayırlısı neyse o olsun hiç nst girdinmi?
Esingldn Anneoluyorummmm bende 30+1 im bende de aynı sorun var cisim gelmis gibi oluyor ama gidiyorum bir damla falan geliyor 🤦🏻♀️