OzlemKorkmaz1 Tuvaletteyim kabız olmusum ve biraz zorladım kendimi ıkındım. Daha sonra çıkınca bisey oldu mu korksundan mı bilmiyorum ama gözüm kararmaya ter bosalmaya başladım sanırım korkudan oldu. Böyle bisey basına gelen var mı? 20 haftalığım
Taze_hamis OzlemKorkmaz1 çok ıkındığın için tansiyonun düşmüştür canım o yüzden ter boşaltıp gözlerin kararmıştır. Bende de oluyodu. Magnasie calsine diye ilaç var çok güzel doktoruna sorup kullanabilirsin rahatlıkla çıkartıo tuvalete
Ebru1234- OzlemKorkmaz1 geçen gün bende oldum aferdersin 45 dk durdum tuvalette sonunda baya ıkındım senjn gibi başım döndü kan ter içinde kaldım Bende çok korktum bebeğe birsey okur mj diye ama şükür iyi sonra duşa girdim kendime geldim baş donmem geçti yatıp uzandım ertesi gün yemeklerden önce 2 tane kayısı yedim bir saat sonra yemek yedim çok faydasını gördüm
Nesliihang Bende 16 yım. Ve başından beri kabızım ilaçsız çıkamıyorum wc ona rağmen ıkımıyorum mecbur cpcuğu dusurcem dıye odum kopuyo ya korkudan olmustur bence
OzlemKorkmaz1 Ebru1234- içimi nasıl rahatlattınız şuan anlatamam. Korkudan hala elim ayağım titriyor sanki karnım da yumuşadı gibi oldu
Ebru1234- OzlemKorkmaz1 korkma canım çok katı beslenme bol su iç yemeklerden önce kayısı ye çok iyi geliyor