Bende bugün covid pozitif cıktım ve 6 haftalık hamileyim kan sulandırıcı ve progestan a basladım ama cok korkuyorum bişe olur die umarım rabbim korur hepimizin bebişlerini ilk çnce hapsurma ve biraz boğz agrısı burun tıkanıklıgı ile basladı ama dün gece sırt eklem agrısından sabaha kadar uyuyamadım bugün de aynıyım umarım yarına gecmiş olur redoxon içiyorum kefir karadut suyu hiç iştahım da yok istifar mevzusu da var zaten bilmiyorım ne olacak yapacak hiçbişey yok