Kızlar normalde bugün regl olmam gerek fakat dünde bugünde kahverengi bi akıntı yaşıyorum peçeteye sildiğimde görünebilecek kadar çok olmayan bi akıntı bu. Bir de aşırı bel ağrısı var test yaptım fakat negatif sökülmeyi bekliyorum o da olmuyor böyle bi durum yaşayıp sonradan pozitif gören var mı?