zdemKln bende de var yaklaşık 15 senedir tedavimi oldum ama çocuk düşünmeye başlayınca doktorum tekrar ilaç başladı şu anda 5 aydır ilaç kullanıyorum 10+1 günlük hamileyim. Her ay mutlaka kontrol ediliyor. Bi sıkıntı yok. Ama daha önceki hamileliğimde tekrar ilaç kullanmam gerektiğini kadın doğum dokturum söylemedi ve düşük yaptım. Mutlaka böyle bi hikayen varsa bi dahiliye uzmanına görünmelisin. Çookk önemli