Azize64 merhaba benim de 12. Haftamda 3mm ölcüldü, kimileri sınır 2 diyor, kimileri 2.5, kimileri 3 🤦🏻♀️ Her kafadan bir ses yani 🤷🏻♀️ Biz fetal dna testi verdik onun sonucunu bekliyoruz, hayirlisiyla cikar dilerim kimsenin yavrusu hasta olmasin 🤲🏻