Aysennn5555 Merhabalar 4+2 günlük gebeyim bugün kovit oldum kan testi bile yaptırmadım beta hcg 1 hafta karantina var yeni gebe olup covit atlatan var mı parol kullanabilir miyim tavsiyelerinize ihtiyacım var
suslubocu Aysennn5555 bende aynı dönemde coviddim gebeliği öğrendikten hemen sonra. Parol kullanabilirsiniz başka hiç bir şey kullanmadım çok şükür bişey olmadan geçti bitti. Şimdi yine covidim ama malesef
suslubocu Aysennn5555 yani şimdi ne desem bilemedim burda bugün bi post vardı erken hafta gebelikte covid olmuş kalbi durmuş bebeğin ama çoğunlukla hiç bir şey olmadan bitiyor gönlünüzü ferah tutun