Beyzanuraslan Aysegulsrky pek sıkıntılıya benzemiyor ama Dr görmesinde fayda var tabi bu arada beta hcg 50 nin altındaysa erkek demişlerdi bana benim öyle olmuştu sizinkide altında bakalım cinsiyeti ne 😍
Ceylin680 Aysegulsrky tablo kısmı varsa orda yazar.ama ben 1 250 ye 1 olunca sıkıntılı diye biliyorum sizin değerleriniz iyi yani her 250 gebelikten yada 1250 geblikkten 1 olunca altında olunca skinti dedim gibi sizde yok sknti
Beyzanuraslan FHKK biyokimyasal sonuçlar kısmında yazıyor 40.8 değeri var ya orası bende 20 lerde çıkmıştı oğlum oldu sizinde gözüken oğlan gibi
Beyzanuraslan Aysegulsrky bende burda okumuştum öyle olduğunu ama tabi %100 mü bilemem bende doğru çıktı
Beyzanuraslan FHKK 50 nin altındakiler erkek üstündekiler kız diye biliyorum seninki de erkek gözüküyor şu an için kaç haftalık peki 🙂