tahaninannesi19 Hazal_41 28 haftalık ve dogumda denılmıstı ilk gebeliğimde doktorum test yaptı risk görmeyince sadece dogumda vuruldum ikinciye hamileyim 9 haftalıkken kanamam oldu kan uyusmazlıgından şüphelendi doktorum vurulmamı ıstedı dıgerını ne zaman vururlar net degıl
Deletedmom_7 Hazal_41 kadın negatif olunca yapılıyor. Önce test yapılıyor pozitif çıkarsa iğne yapıyorlar.. Ben negatifim eşim pozitif bana da yapılacak mesela..
Brgl34 tahaninannesi19 ilk gebeliğinizde risk çıkmadı demişsiniz bebeğinizin kan grubu sizinle mi aynı babayla mı ?
tahaninannesi19 Brgl34 babayla aynı pozıtıf yanı ama sorun olmadı doktorum ilk gebelıkte bazen vucud algılamaz bebege saldırmaz ikinci bebek daha tehlikeli duruma düşer demişti
Smeyyeeee3 Gulibikkk canim merhaba test sonucu ne kadar süreye cikiyor acaba bende şimdi kan verdim ama sonucu bekliyoruz
birmelekannesi0 Gulibikkk bana bunu ikili taramada yaptılar negatif çıktı acaba bende vurulur muyum eşim pozitif ben negatif kan gruplarımız
eymenela-moms Benim de aynı gün çıktı.11-12 haftalıkken kanamam olmustu o zaman yaptırmıştım uyuşmazlık iğnesi 28.hafta için test yapıldı doktorum gerek yok iğneye dedi sonuç negatif çıkınca
Gulibikkk birmelekannesi0 Test negatifte çıksa bana 28. Haftada mutlaka vurulman gerekiyor dedi doktorum. Bu haftadan önce kanama olursa 72 saat içinde vurulmak gerekiyor.
birmelekannesi0 Gulibikkk çok şükür kanamam olmadı 20 haftalığız artık bizde haftamız gelince vuruluruz