1999luanne Çok zor durumdayım goguslerimi tartamaz hale geldim yanımda yardımcı insanımda yok nasıl geçecek bu bebeğimle ilgilenemiyorum bile acıdan 😭
Bebiscann 1999luanne gögüslerini sıcak su ile yika, yeşil sabun koy göğsünün ucuna canım iç çamaşırı giy, düzelecektir ben 2 çocuğumda da öyle yaptım mastit olduğumda
whitedream 1999luanne sağlık ocağında hemşire bana lahana koy demişti internette de yazıyo ben 1 kere denedim soğuk soğuk değince yapmadım bi daha
_negolen_ 1999luanne ben de çok mastit oldum, sürekli emzir yada sağ sıcak duşun altında göğüslere masaj yap geçer geçiyorsa seninkine geçer inşallah 🌼🙏🏻
Mehtapca06 Duşta sıcak suyun altında sağ düzenli az toparladın göğüs kremi almadiysan yara kremi sür emzirmeden silersin
1999luanne _negolen_ cnm tam kahverengi kısmında kaldı orasıda gitmek bilmiyo çok bunaldım annelikten bişey anlamdm ya
Bebiscann 1999luanne sanırım bakterileri öldürüyor canım bende bilmiyorum tam ama ilk çocuğumda mastit oldum ve annem bana öyle yaptı 2 güne kalmadı geçti, ikinci çocuğumda da aynı şekil bu 3. Üde şükür mastit olmadım
Elizannannesi34 1999luanne canım ben ne çektim mastitden bı akrabam afedersin ama eşimin gogsumun ucunu tutup üç kere sallamami ve eşimin iltihaplı kısmı emmesini söyledi gerçektende öyle yaptıktan sonra rahatladım
Sapsikanne 1999luanne çok geçmiş olsun ben antibiyotik kullanmadan rahatlayamadım gerçekten çok kötü bir şey mastit insanın hayatını mahvediyor
BusrAras- 1999luanne lahana cok iyi geliyor görümceme yaptık haslayıp ılıkken sardı 30 dk falan bekledi dus aldı duş alırken tarakla gögüslerini taramıs sonra elektirikli pompayla düzenli olarak sagdık cok iyi geldi rahatladı
PamirMira 1999luanne canım bana doktorum iğne vermişti 3 gün olmuştum ancak öyle geçmişti ama benim bayağı ilerlemişti sürekli ateş yapıyordu 39-40 lara çıkıyordu ateşim
Sapsikanne 1999luanne benimki çok ilerledi memem kıpkırmızıydı ateşim sıtmam vardı tamamen tıkanmıştı başka türlü geçmesi mümkün değil diye verdi doktor emzirirken kullanabileceğim bir antibiyotik hala da düzelemedim gerçi uğraşıyorum çok zor bir durum