Asel2520 Bilge_94 kızı erkeği yok bence çevremde erkek bebek doğurup hamileliği berbat geçenler oldu benimde ilk hamileliğim çok rahat geçti kızım oldu
Esra1990 Bir kızım bir oğlum var 3. Ye hamileyim oğlum oluyor ben kızımda yaşayan ölüydüm kusmaktan beterdim oğullarımda evet miğde bulantım oluyor yine ama kızım kadar asla değil
ikizlerinannesi97 Bilge_94 Kıza hamileyim hiç bulantım olmadı koku hassiyetim vardı tek o da kısa sürdü cinsiyetle hiç alakası yok bünyeyle alakalı.😊