Denizim Zeyus canim benim cok bulantim oldu ve herseyden tiksindim bisey yiyemedim hala daha yiyemiyorum,bulantin yoksa canim ne istiyorsa ye derim,sut peynir yogurt yumurta ,eti cok pismis ye dedi doktorum,mutlaka meyve tuket,sebze yemeye calis
Clover Zeyus canim ilk 3 ay bebegin organlari gelisiyorcok onemli bir donem.bu yuzden ben sekeri karbonhidrati(unlu mamulleri fln) komple kestim.kahveyi,cayi hic icmedim.islenmis gidalardan uzak durdum.sekeri pekmez bal ve kuru meyvelerden aldm.aslinda cok kati olmayan bir karatay dieti yaptim diyebilirim.balik cok onemlo ama ben yiyememistim omega 3 takviyesi aldm.ilk 3 ay hislerini dinlemen cok onemli.burnun cok iyi koku alacak hosuna gitmeyen hicbirseyi yeme.bebek sana ne isterse soyleyecek.mesela canin spesifik bir sebzeye meyvayi istedigiyse mutlaka ye demekki o urununun icndeki malzemeye vucudunun ihtiyaci var.ben mesela cok sevmeme ramen canim deli gibi ceviz cekmisti.hala da yiyorum.su cok onemli.simdiden 3_4 lt icmeye alisirsan idrar yolu enfeksiyonundan, sismelerden, tansiyondan kurtulirsun.ben birde ek olarak drumun onayladigi hamilelere ozel multivitamin kullaniyordum.
Burcuk Zeyus ilk üç ay beslenemedim.. çıkardım durdum. 2. 3 ay balık günü et günü yAptım diğer günler sebze yedim.suyumu meyvemi Çerez’imi eksik etmedim.
Mutlugebis Ben hicbisey yemedim suyu bile kusuyodum cok uzuluyodum cocugum beslenmiyor diye ama suan 32 haftaligim ama bebis 35 hafta ile uyumlu. O yuzden ilk 3 ay hic onemli degil bebek plesantayla beslenmedigi icin sizin depolarinizi kullaniyor