elfkara Kızlar hastane çıkışları ne kadar pahalı ya bugün civilden çok sevdiğim Bi ablam hediye aldı 400 tl😶 asla etmez bu ne böyle yani önceden daha ucuzdu her şey çok pahalı çok siz naptiniz nerelerden aldınız alıyorsunuz veya bakıyorsunuz fikir paylaşalım
Melek1111 elfkara siz çok pahalı almışsınız eminim çok kaliteli ve güzeldir ama e bebek ,Lcwaikiki,defacto,trendyol da çok uyguna var 40 TL den falan başlıyor 5 Li setler
ruya92 elfkara ben e bebek indiriminde ikinci yüzde 50 kampanyasından iki tane 10lu hastane çıkışını 160 tlye aldım çokta güzeller indirim takip edin çok kara geçersiniz ✌️✌️✌️
elfkara Yani acikcssi normal hastane cikisi pek bi ozelligi de yok tabi ama dediginiz gibi pahali her sey Melek1111