Deletedmom_85 Yerleşme kanaması olduğunda kasık ağrısı da eşlik eder mi? Kızlar çok merak ediyorum. Yerleşme kanaması gördüğünüz de aynı zaman da ağrınız oldu mu? Leke gördükten sonra ağrınız kesildi mi? Tecrübeli hanımlar cevaplarınızı bekliyorum lütfen 🙏
Deletedmom73711 Deletedmom_85 Benim ilk hamileliğimde olmuştu yerleşme kanamam bir damla kan gelmişti kasıklarım ağrıyordu onu görünce regl olacağım sanmıştım ama devamı gelmemişti sonra da hamile olduğumu öğrendim zaten hamileykende regl olucak gibi kasık ağrıları oluyor çoğu kişinin bu yüzden ayırt etmek çok zor. Yerleşme kanaması regl gibi uzun ve yoğun sürmez ama leke gibi olur daha çok max 1-2 gün sürer.🥰
Rabiaseher Deletedmom_85 Benim oldu cnm yani adet ağrısı gibi bazen bıçak saplanır gibi az leke geliyordu ağrıdan sonra ama ağrım devam ediyordu herkezde farklı olabilir
catidaki_kedi Deletedmom_85 evet ağrım vardı. Hatta lekeyi görünce hasta oldum zannettim. Ama kahveye döndü snra bi an da ağrı da leke de gitti. Öyle şüphelenmiştim bende zaten. Umarım yardımcı olabilmişimdir 🌸
Bsrbsrrr Deletedmom_85 evet benimde oldu hatta o akşam karnıma sancı falan girmişti normalde adetlerimde sancım ağrım yok denecek kadar az olurdu 🤷🏼♀️
Deletedmom_85 Deletedmom73711 anladım canım teşekkür ederim. Ya reglime daha 2 gün var ya stres yaptım neyin nesi anlamadım. Toz Pembe leke geldi ama öyle nokta falan değildi normal peçeteye geldi leke gelmeden önce kasık ağrısı yaşadım herhalde regl olucam dedim. Leke geldi ağrı kesildi. Merak ediyorum erken mı regl oluyorum acaba 🥴
Deletedmom_85 catidaki_kedi ana bu ben 🤭 kasık ağrısı yaşadım kısa soluklu leke geldi ağrım kesildi. Ben mi öyle hissediyorum anlamıyorum ya delirmemek mümkün değil. Erken de regl olabilirim ama
Deletedmom_85 Pinarinayseni alla alla neyse bekleyip göreceğiz ya zaten umudum yok da yüzde doksan erken regl oluyorum herhalde. 😄 Ama Bi daha ağrı olmazsa şüphelenirim. Çünkü bende ağrı başlayınca adet öncesi leke de gelince hem sökülüp hemde ağrım şiddetlenir. Bakalım ya hayırlısı artık teşekkür ederim 😊
Deletedmom73711 Deletedmom_85 Az kalmış aslında regline geç döllenme olmadıysa çıkabilir, elinde test varsa bir yap istersen. İnşAllah Allah gönlüne göre versin canım benim.🥰
Papiiii Deletedmom_85 sen bu ladar şeyi dusunme canim hersey ola bilir yerlesmede ola bilir regl baslangicidaa bunu kafana takma bu kadar zaman gecmis bekle beni dinle regl gecikirse adetden tam 1 hafta gecsin test yap zaten hamileysen net cikar
Deletedmom_85 Deletedmom73711 amin canım Allah razı olsun 😊 ama benim ümidim yok her ay aynı terane 🥴 elimde de yok bulundurmuyorum elimde. Gecikirsem yaparım diye düşünüyorum ama eğer devamı gelmezse regl günüm de yaparım 🤍
Deletedmom_85 catidaki_kedi inşallah canım Allah razı olsun 💜 ama değildir yüzde doksan regl oluyorum biliyorum 🥲
Deletedmom73711 Deletedmom_85 Beklemediğin anda gelir zaten, umudunu hiç yitirme miniğin sana en güzel zamanda gelecektir eminim. Sabırla emanetini bekle.❤️
Deletedmom_85 Papiiii normalde uzun zamandır da bu tarz post açmadım leke mekeyle alakalı. İlk defa Başıma gelen bir şey olduğu için sormak istedim
catidaki_kedi Deletedmom_85 vücudunu tanırsın elbette. Yönlendirmek gbi olmasın ama ümitsizliğe de kapılma. Bunu buraya yazıcak kadar düşündürüyorsa vardır bişeyler inşallah 😊
Papiiii Deletedmom_85 dogru yapdin canim bende şu an icin soyluyorum zaten.Yani su an adetmi olucam yerlesmemi diye dusunme diyorum cunku ne olucagini biz dahi kimse bilemez sadece beklemek gerekir tam bir hafta gecikirse yap canim