Elayfers Hamilelikte demir&kan değerlerinde düşüklük olan var mı yükselttiyseniz ilaç dışında neler yediniz? Bebek için sorun oluşturur mu?
Mrvsmt2502 Elayfers hamilelikle başkadı bende demir ve b12 düşük çıkıyordu multivitamine ek demir ilacı içiyorum hâlâ toparlayamadı ama alt sınıra yakın referans değerler içimde çıkıyor artık
Elayfers Mrvsmt2502 keçi boynuzu özü yemeye çalışıyorum son iki aydır ona rağmen alt sınırdan bile düşük benim de 😓 umarım sizin de yükselir 🙏🏻
Mrvsmt2502 Elayfers ben dut pekmezini biraz sulandırıp içine biraz limon sıkıyorum işe yarıyor bende bi deneyin isterseniz
Elayfers okuyor kırmızı ette yemeye çalışkyorum pekmezde bende çok faydalı olmadı sizin ciddi yükselme oldu mu?
Elayfers Ball1903 ayy araştırıcam bulursam aliyim yeter ki bebişe sıkıntı yaratmasın bu demir eksikliği , çok ama çok teşekkür ederim ☺️
Elayfers okuyor ben de kullanıcam mecbur kabızlık yaptığı için korkuyorum siz de bögle bi etkisi oldu mu
Mlk_ygtali Elayfers bende dün öğrendim ve ilac kullanmaya başladım. Aynı korku bendede var demir ilaci kullanan arkadaşlar kabızlık yaşıyormusunuz?
okuyor Elayfers ben magnezyum da kullanıyorum o da ishal yapıyor. İkisi biribirini dengeledi. Sorun yaşamadım
Mlk_ygtali Lulikli peki günde 1 tanemi alıyorsunuz ilaci ben iki tane alıyorum dün başladım ama kabızlık yasamaktan korkuyorum
Elayfers okuyor o çok iyi olmuş ben şu an sadece folik asit kullanıyorum değerlerimi haftaya götürücem doktora bakalım neler yazacak, sağlık ocağı ilk üç ay ilaç veya vitamin vermiyoruz dedi bakalım doktor ne dicek
Lulikli Mlk_ygtali hayır canım ben de 2 tane alıyorum tek değil. Ama bünyeden bünyeye de değişiyor olabilir tabi etkisi. Ama kabızlık yapsa da kullanılması gerekiyor demekki ihtiyacın var. İnan ben de hamilelik öncesinden beri kullanıyorum bıktım kullanmaktan ama ferrittinim hep yerlerde mecbur kullanıyorum