Kızlar hamileliğimin başından beridir lekelenme yaşıyordum her defasında doktor kontrolümde bebeğin sağlıklı olduğunu gördüm çok şükür.
Zaman zaman kanamalarım oldu iğneler kullandım fitiller kullandım.
Son 20 gündür kesilmişti herşey yoluna girmeye başladı sanıyordum🙄
Dünden beridir sarıdan kahveye çalan bir renkte sümüksü şekilde akıntım oluyor.
Doktorum 12.haftada fitili bırakıyoruz artık dedi.
Nelere dikkat etmem gerekiyorsa hepsini harfiyen yapıyorum, bolca dinlenmek, yükseğe uzanmamak, cinsel ilişki yasağı vs.
Artık ayaklarımdan mı belimden mi üşütüyorum ne yapıyorum hiçte farkında değilim, aşırı sinirim bozuk.
Sizce çok mu kafaya takıyorum, uzun oldu kusura bakmayın 😕🤲🏻