Ben de geçirdim 29. haftada. Çok fazla öksürüğüm vardı, prospan şurup iç dedi doktorum, bitkiselmiş. Bol su içtim, meyve sebze tükettim. Canım istemese de yememe önem verdim. Sıcak şeyler içtim ballı süt, bal kaynamış su limon vs gibi bogazıma iyi gelsin diye. Çok şükür düzeldim. Düzeldikten sonra hemen doktora gittim bebeğime zararı olmuş mu diye baktırmak için. Çok şükür hiçbir sıkıntı yok dedi doktorumuz. İnşallah siz de atlatırsınız, çok geçmiş olsun. Bebeginiz icin endişe etmeyin.