lllllg ben öğretmenim, ben de tarama testlerini yaptırmadım ve yaptırılmasını desteklemiyorum. Öğretmen arkadaşım yaptırdı kızın son 5 ayı zehir oldu ağlamaktan aldırmadı evet, ama çok üzüldü bebeği için. Ve bebeği sağlıklı oldu. Ablama aynı şeyi söylediler testlerden dolayı kaç gün ağladığını ben biliyorum, gelen Allahtan şüphesiz ama %100 doğruluk payı olmayan testler yüzünden hamileliklerin zehir olması hem annenin hakkına girmek hem de bebeğin. Elbette doktorların suçu değil bu, test sonuçta doktor bakmıyor. Ama gerek yok. Detaylı ultrasona girdim ben de, doktorum bi bakalım dedi tamam dedim. Ama diğer terstleri kesinlikle istemedim. Birçok annenin tepki göstermesinin sebebi bu olabilir, siz de anlayışla karşılasanız daha iyi olurdu. ☺️ Ha evet kesinlikle yaptırma gibi bir uyarı belki yanlış, ya kesinliği yok ben yaptırmadım bi kaybım olmadı sen de yaptırmayabilirsin istersen ama doktorun ısrarla istediyse yaptır gibisinden konuşulsa dediğiniz gibi daha doğru olur.