Deletedmom_40 ben 24 Aralık da oldum yumurta büyüttük catlattik toplattık aşama aşama… Toplandıktan sonra donduruldu 2. Adetim beklendi rahim dinlendirmesi için. Tüp bebek merkezine gitmedik 2. Adette dondurulduktan sonra bütün ilaçların ödemi her şeyi gitti o adetle. Adet bittikten sonra ilaç verildi estroferm vs vs 12 gün sonra randevu oluşturdular transfer işlemi yapıldı….