Ben sancıyi tanımlayacak kelime bulamıyorum, iyi ki saniyelik sürüyor. Yaa ban sancıyi nasıl tepki vereceğmi bilemedim, doğum bitirdikten sonra boynumun ağrısı ve elindeki morluktan ne kadar güçlü bir ağrı oldugu anladım. Bir iki kere dayanamadım masaya vurmusum, boynumu yan tutarak geçmesini beklediğim anımsıyorum ah o saniyeler, neyseki benm dogum çok uzun sürmedi, dayanamadım son on beş dk olmustu, sonraki çok rahat çok rahatlıyorsn.