Tubamommy bebeğe bağlı benim kızım 4 aylık şu an 9 aylık eşofman altı ve üzeri giydiriyorum 3 6 lar kısa dar geliyo igreti duruyo üzerinde sanki küçük ve yokmuş gibi ha mesela ilk doğduğunda 3500 Gr di ve hastane çıkışları 1 ay dan fazla giydi 0.3 zibinlari da aynen öyle sonra baktım dar gibi 3.6 lari açtım onları giyiyo şu an rahatça 1 aya kadar bunlar da kısa gelir 😂