Deletedmom_40 bende senin gibi düşünmüştüm ilaçsız olmadığım için ama doktorum olursun dedi diğeri adet için ilaç kullandım şimdi bizde yumurta çok toplandığı için biraz gecikme olabiliyor bir kaç gün daha bekle canım baktın olmuyor doktoruna sor tekrardan zaten yeterince çok ilaç kullanıyoruz bu süreçte