Rmutlu 6 haftalığım guatrım 4.4 çıktı bebegimin beyin gelişiminde sıkıntı olabilicegini söyledi doktor ilaca başlattı bişey olmaz değil mi geç kalmış değilim 😥
Heaven61 Rmutlu Ben de 6.haftamda aynı sıkıntıyı yaşadım doktorun verdiği hapı aynı saatlerde düzenli kullandım 12+5 oldum dün gittim kontrole bakıldı düzelmiş çok şükür ilaç düşürüyor canım hiç korkma düzelecek.
Rmutlu melekkizim_00 inşallah of içime dert oldu ağlayıp duruyorum inşallah sağlıkla gelir dünyaya nolur dua edin
melekkizim_00 Rmutlu kuzum korkma ben hamileliğin basından beri kullanıyorum doktorlar bu ihtimalı söylemek zorunda benim kuzenim 8 tsh değeri ile gebe kaldı düşün ve çocukta maşallah bişey yok, Allah’a sığın korkma 🙏🏼 İlaç ile hemen düzelir allahın izniyle
Heaven61 Rmutlu 4.2 çıkmıştı canım Levotiron 25 mcg verdi günde bir defa aç karına.Bir ay sonra gittim 1.74 e düştü.