Gizgizgiz ya şu doktorların herşeyde anamoli aramasını anlamıyorum zaten benimde suyum fazla çıkınca doktor bir triplere girdi neden fetal Dna yaptırmadın falan diye. Dedim ikili testde riskli çıksaydı yaptırırdım ama çıkmadı.Ozaman niye ikili test yaptırıyoruz dedim. Kem küm etti.Yani zaten ne yaparsanız yapın Allahın takdiri. Hiç risk gözükmez herşeyi yaparsınız ama yine olabilir sonuçda kromozal anomi ile doktorun bir tedavisi yok . Gerçekten ilk gebeliğim tecrübesizim ama 2.olsa ya sadece Fetal dna yaptırırım yada hiç birini yaptırmam sadece detaylı ultrason yaptırırım.