Meb kızlar benim ilk doğumum çok sıkıntılı oldu 15 saat sancidan sonra 7cm doğuma alındım ve dikişlerimin çok olduğunu söylediler hatta doğumda bilincimde gitmiş ama eve çıktıktan sonra ben iki defa daha hastanelik oldum dikişlerim tutmamış 2.de doktor tekrar iç dış daha minik attılar ama onlarda tutmadı ve bana tutmazsa ameliyat olacaksın dediler ve memlekete gidip orda tekrar dikişler atıldı yani benim dokular bitmis dikis tutmuyomus şimdi sorum şu şehir hastanesindeki doktorlara bu durumu anlatsam beni sezeryana alırlar mı yoksa normal doğum diye illaki zorlarlar mi ? Yada direk ozelde sezeryan mi yaptırsam?? Uzun oldu kusura bakmayin😘