Hanımlar Covid hakkında çok yazılanlar oluyor ama belki benim ağrılarımı çeken olmuştur ve bir tavsiyede bulunabilir. İki doz aşımı daha geçen ay oldum ve dün testim positif çıktı. Zaten bir halsizlik ve burun tıkanıklığı vardı ama bu gece bacak ağrılarım çok şiddetlendi. Parol aldım anca üç saat uyuyabildim. Yatağa yattığım an bacaklarım ağrıyor hareket edince birşey yok. Hamileliktende olabilir diye biliyorum ama iki gündür şiddetlendi. Benim durumumu yaşayan varmı? Bir önerisi olan? Bu arada 34.haftadayım…