Sadriye35 Kızlar kasık ve karın ağrim oluyor ara ara çok rahatsız edici değil ama huzursuz olyorum bu normal mi sizde de oluyor mu
Sezgi4 Ben de 13haftalik hamileyim ve benim de kasık agrım ara ara oluyor ve bisey olacak diye korkuyorum aşağı doğru bi baskı hissediyorum
Sadriye35 Sezgi4 aynen canim kasık ağrım olduğunda vajinada baskı hissediyorum çok korkuyorum inşallah normaldir tecrübeli gebeler bizi aydinlatin lütfen benim ilk gebeliğim
Ozgennnnnn Normal canım rahim genişliyor şekilleniyor o yüzden o baskılar bende de oluyor 19. Haftamdayım korkma ☺️
Sadriye35 Ozgennnnnn canimm inşallah öyledir forumda çok fazla servikal yetmezlik postaları var bazen okuyorum çok korkuyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Newws Merhaba bende 20. Haftadayım aynı ağrıları bende yaşıyorum bugün sağ kasığımla karnım arasındaki bölge ara ara ağrıyor ve baskı yapıyor inşallah normaldir🙏
Sadriye35 Newws doktora sorucam bu çarşamba randevum var inşallah iyi şeyler söyler paylaşırım burda sizinle