detaylı taramaya girdim bugun 21 +4 haftalık
Herşeyi güzel saglıklı ama burun kemigi kısa dedi ense kalınlıgı da varmışş
Ben fetal DNA yaptırdım negatif cıktı🤲🏻Ama doktor hala bana amniyo sıvı neden aldırmadın diyor sıvı aldır diyor
Ya sürekli böyle mi olcak ben anlamıyorum gebe oldugumdan beri asla gebe moduna giremedim her kontrolde böyle havada kalıyorum
Sonucları kendi doktoruma attım bakalım o ne diyecek bekliyorum. Bu detaylı ultrasyonu devlet hastanesinde yaptırdım
Doktorum o hastaneye baglı özel.
Böyle söylenen varmı sonucunda saglıklı dogan kızlar 😕😕🙁