Betulsen34 cihandurumerve ben cok memnun kaldim. Beni asistan doktor inceledi yarim saati gecti. Cok ilgili guler yuzluydu. Doktorda kontrol etti sürekli. Cok memnun kaldim
Yasemiinny yasemineymenarin evet biliyorum ama randevu bulabilmek için illa o hastane de kontrole mi gitmem lazım yani yeşil alan mı açılması lazım
cihandurumerve Yasemiinny ben geçen hafta Zeynep kamile yeşil alan kaydı açtırmak amaçlı gittim kadın doğum polikliniğine. Yeşil alan kaydı filan açmıyoruz mhrs den randevu bulmaya çalış dedi. Kayıt açmadı. Herkes bir şey söylüyor bende anlamadım
Betulsen34 Yasemiinny perinatojide detayliya girecekseniz yesil alan kaydiniz acilacak. Zeynep kamilde perinatoloji degil kadin dogum secip poliklinik olarak anatenal doopler seciyorsunuz onun icin alan kaydina gerek yok
yasemineymenarin Kelebekm Zeynep Kamil de var ama MHRS sistemine girişte yoğunlukta problem oluyor oyuzden 182 arayıp ulaşırsanız alabilirsiniz birde aynı gün iki hastanede randevu açıldığını görmedim mesela ayın 18inde Zeynep Kamil de var dediler ona alamadım ayın 21inde çam sakurada var dediler oraya mecbur aldım gündüz 4te arayın veya sisteme girmeye çalışın
yasemineymenarin Kelebekm ikili test için ayrı detaylı ultrason için ayrı yeşil alan açıyorlar çünkü ben ikili yaptırdıktan sonra 19uncu haftada gel yeşil alan açacak kadın doğum demişlerdi bana o açılmadan görünmüyor randevu
Evinru yasemineymenarin ben ikili test zamanı açılmıştı kayıt sanırım ..detaylı için ayrı bidahmi yesil alan acilyo acaba ben nasıl randevu aldım ozman perinatoli ye
Betulsen34 cihandurumerve zeynep kamilde olacaksan perinatolojiye girmiycekseniz oyuzden alan kaydi gerekmiyor
Nurozcanx Ben Zeynep kamile randevu aldım 21 haftadayım bugün . Ama randevu alırken detaylı ve ikili test hizmeti verilmemektedir yazıyordu. Ben yinede aldım Pazartesi hastaneyi arayıp sormam gerekir mi acaba. Boşuna mı gitmiş olurun bilmiyorum
Betulsen34 Nurozcanx kadin hastaliklari secip poliklinik olarak anatenal doopler (ayrintili ultrason) diye alacaksiniz. Perinatoloji olarak degil
Nurozcanx Betulsen34 çok teşekkür ederim 🙏🏻 Kadın has ve doğum seçiyorum doktorlar çıkıyor açıklama olarak kısırlık diyabet vs yazıyor ama ayrıntılı ultrason çıkmadı hiç MHRS de Yarın 183ü arayım bir de belki öyle halledebilirim ne zormuş bu iş 😢