Hilalkl tek isimden yanayım yasemin çok kısa isim değil zaten. Çocuk evlenince eşinin soyadı yanında kendi soyadını da kullanmak istese çok uzun oluyor bunları da düşünün bir de iki isimli çocuklar hep tek ismi tercih ediyor. Okulda ayrı ailede ayrı denmesin resmen zihin karışıklığı ve sinir bozucu 2 isimli biri olarak düşündüklerim