Belinay0922 yaaa oncelikle aynisi yasayip doktoea gitdim ve cok az bir lekelenme ile kahverengi bile denemezdi gitdim uktrasonda kanama alanim cikti hemde baya buyuk ilaclarla 3 hafta yatdim ama hicbir faydasi olmadi su an iyne serumlara basladikk umarim iyi olur.Yani demem o ki herkeisn lafina uyma canim bilemez kimse tabi sora bilirsin normal bu ama amam yine gelirse gifersin amam bekle korkma bos laf bende oyle dusundum ama iyiki gitmisim gitmesem bebegimi dusurecektim o yuzden hayir normal degil doktora gittt hemenn ve baksinn.Dogrusunu doktor bilir umarim tehlikeli hicbirsey yoktur