Merhaba güzeller. Ben ikinci bebeğime hamileyim 30+2 olduk 🥰 3ay sonra 3yaşında olacak bir oğlum var şimdi kızımızı bekliyoruz. Oğluma hamileyken 12,5 kilo almıştım 65le hamile kalıp 78e yakınla doğuma gittim normal doğum oldu çıktığımın ertesi günü 68 kiloydum 9 10 kilom gitmişti. Ama kime söylesem doğumda anca 5 6 kilo gideceğini söylüyor 🤷🏼♀️😁 şimdiki gebeliğimde de şimdiye kadar 2kilo aldım 71le hamile kaldım şu an 72 73 arası gidip geliyorum ve bebek 1525gramdı 4gğn önceki kontrolümde. İlk doğumda 9 10 kilo gidince bende hevesliydim eğer 75le doğuma gidersem 65 66 ile çıkmış olurum 2 3 ayda 60a düşerim diye seviniyodum 🤭 millet böyle 5 6 anca verilir falan diyince biraz tedirgin oldum 😁😬 sizce doğumda kaç kilo gider ya da ikinci gebeliği olan anneler ilk doğumunuzda kaç kilo gitti bi ferahlatın beni 😁