SevimlimX Hanımlar gebeligimin başından beri idrar yaparken rahimde batmalar oluyor igneleniyor wc yaparken rahatlayamiyorum idrar testi verdim normal çıktı sizdede oluyormu
Aguo SevimlimX bende de olmuştu doktorum suyumun fazla olduğunu rahme baskı yaptığını o nedenle olduğunu söyledi şekerden şüphelendi , düzenli beslenmeye başlayınca zamanla geçti şu an iyiyim 🤲🏼
Aguo SevimlimX biz de şok olmuştuk ilk duyduğumuzda belki seninki başka bir durumdur yine de doktora danışmakta fayda var