Sdkl valla bana hiç çatı muayenesi bile yapılmadi doğuma kadar içini ferah tut yani millet doktorsuz hastanesiz zamanında doguruyormus hiç kasma kendini oluyor valla bir şekilde hem normal dogurunca kilo derdinde olmuyor bildiğin içim temizlendi tüm kilolar gitti şakır şakır sütüm de geldi herşey olması gerektiği gibi oldu.