Mom_07 şuan ağrınız olmadığı olmayacağı anlamına gelmiyor. Aynı şekilde ilaçsız bende düşük yaptım ilk bir hafta kanama şeklinde oldu böyle olacak sandım ama 1 hafta sonra şiddetli bir kanama ve ağrı yaşadım parça parça geliyor en son sökülüyor. Siz kendini yormayın ve mümkünse üşütmeyin ayaklarınızı sıcak tutun karın ağrısı çok oluyor